In het land van kebab en baklava - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Loony Leonie - WaarBenJij.nu In het land van kebab en baklava - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Loony Leonie - WaarBenJij.nu

In het land van kebab en baklava

Door: LoonyLeonie

Blijf op de hoogte en volg Loony

22 September 2011 | Turkije, Istanbul

Merhaba!

Ik ben aangekomen n Istanbul!
En jep k kwam weer internet tegen, dus meteen maar weer even een verslagje typen..

De busreis hier naar toe was lang, 14 uur, maar gelukkig hadden ze beeldschermpjes met geweldige Turkse films en hippe muzek (zoals Ace of Base en 2unlimited)..

Aangekomen heb k meteen maar alle Euro`s de ik op zak had ingewisseld, want whoehoeeee k ga voorlopig geen Euro`s meer zien!

En nu zit ik n een hostelletje wat wel netjes en goedkoop is, en waar ik 5x per dag naar gejengel mag luisteren uit eer voor Allah haha..

De stad zelf ziet er erg intressant uit, ik heb nog net veel gezien, maar volgens mij ga ik mij hier zeker wel een week vermaken.. Tis lekker chaotisch, veel winkeltjes, maf gedoe op straat, veel cultuur, enz enz.. Het is wel een mooi voorproefje voor Nepal/India :)

Nou k ga me maar eens storten op de Turkse keuken, want dat is misschien nog het moosite uit dit land: baklava, turks fruit en kebab!!!