Bye bye Malaka Capital - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Loony Leonie - WaarBenJij.nu Bye bye Malaka Capital - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Loony Leonie - WaarBenJij.nu

Bye bye Malaka Capital

Door: LoonyLeonie

Blijf op de hoogte en volg Loony

20 September 2011 | Griekenland, Athene

Zo lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Volgens mij krijgen jullie nu allemaal een e-mail als ik weer een nieuw avontuur met jullie wil delen..

Zoals jullie aan de linkerkant zien staat er een linkje met "reisverslagen", als je daar op klikt kun je mijn hele reis tot nu toe vinden.. Het eerste verslagje " oude koeien" heb ik jullie al gemaild, maar ik vond dat het niet mocht ontbreken op deze pagina...
Sorry als het vol met spelfouten staat of een beetje snel geschreven is, maar het was ook zoveel om te vertellen haha...

Ik zal vanaf nu ook mijn foto's hierop gaan zetten, aangezien de Tasty Tonka facebook alleen bedoeld was voor Tasty Tonka foto's natuurlijk.. En mijn facebook is voor niet-facebook gebruikers niet toegankelijk..

De Tasty Tonka foto's ben ik trouwens nu aan het uploaden, dus voor nog wat kijkplezier : http://www.facebook.com/pages/Tasty-Tonkas/126322754106651


Ondertussen ben ik nog in Athene, maar ik vertrek morgenavond uit Malaka Capital.. (iedereen die wel eens in Griekenland is geweest weet wel wat ik bedoel met Malaka)
Ik heb een buskaartje naar Instanbul gekocht, en daar kom ik donderdagochtend aan..
Inge heeft een hostelletje voor me gefixt (dankuwel lieverd!) dus no stress on arrival..

Het grote nieuws is trouwens dat ik een ticket naar Kathmandu heb gekocht, jepla Loony gaat naar Nepal!!
De visums voor India zijn toch echt maar voor 3 maanden, en ik vind dat natuurlijk veel te kort aangezien ik het liefste in januari-februari ook nog in India ben..
Als ik de winter wil ontsnappen moet ik het goed doen ook he ;)
Wel grappig dat ik zeg dat ik de winter ga ontsnappen, terwijl de Himalaya's vast ook niet warm zijn, en daar vast ook heel veel sneeuw ligt.. Maar dat is anders natuurlijk dan een grauw nederland haha..

Het maffe is dat Inge net een uur geleden ook besloten heeft een ticket naar Kathmandu te kopen, dus we zitten in het zelfde vliegtuig haha..
Himalaya's here we come!!!

  • 20 September 2011 - 18:36

    Ad:

    is toch tof om samen met je maatje naar Nepal te gaan !!!
    goede reis naar turkenland en nepal en .....ik denk dat je wel een extra truitje mag aanschaffen !!!

  • 21 September 2011 - 15:55

    Rodijk :

    Hey mutske,

    Leuke plannen hoor, als wij hier rond zijn gaan we ook zeker naar Azie maar dat kan hier nog wel even duren hihi.
    Maar met je visums kan je dan niet even over de grens en dan je visum terug verlengen voor 3 maanden of zijn ze daar ook veel te streng in geworden.

    Veel plezier allesinds!

  • 21 September 2011 - 17:27

    Ramon:

    Te gek meid! Verslavend he dat reizen. Lijkt me leuk als je eens deze kant komt bezoeken. Zo duur zijn de tickets niet. (omdat iedereen denkt dat deze landen oorlogs gebieden zijn). Veel plezier en keep us posted. Greetz vanuit het regenwoud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loony

Actief sinds 19 Sept. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 24432

Voorgaande reizen:

26 Maart 2015 - 05 April 2020

Go with the flow (wand) ! ;)

10 Juni 2011 - 03 Februari 2012

Loony's adventures

26 April 2012 - 30 November -0001

Loony to India

Landen bezocht: